گزينه هاي جانشيني پاتريس اورا در اولدترافورد
نوشته شده توسط : مهدی

قرارداد اورا با يونايتد ها به زودي به پايان مي رسد اما هنوز قراردادش را با اين باشگاه تمديد نکرده است. شايعات حاکي از آن است که او مي خواهد فوتبالش را در تيم ديگري ادامه دهد.


به گزارش نشریه مترو، مدیران باشگاه منچستریونایتد گرت بیل و لیتون بینز، بازیکنان تیم های تاتنهام و اورتون را به عنوان گزینه های جایگزینی پاتریس اورا، مدافع چپ فعلی شیاطین سرخ در نظر دارند.

 

قرارداد اورا با یونایتد ها به زودی به پایان می رسد اما هنوز قراردادش را با این باشگاه تمدید نکرده است. شایعات حاکی از آن است که او می خواهد فوتبالش را در تیم دیگری ادامه دهد.

از سوی دیگر گفته می شود فرگوسن تصمیم دارد در صورت جدایی اورا، از بین بیل و بینز، یک نفر را به خدمت بگیرد.

بینز در رقابت های این فصل بازی های درخشانی را در ترکیب اورتون به نمایش گذاشته است اما هواداران تافی ها نگرانند که باشگاه مجبور شود به خاطر افزایش بودجه خرید در بازار نقل و انتقالات زمستانی او را بفروشند.

بایرن مونیخ نیز برای جذب این بازیکن 26 ساله ابراز علاقه کرده است و یونایتدها برای خرید او باید با این باشگاه آلمانی رقابت کنند.

از سوی دیگر، با وجود آنکه هری ردنپ، سرمربی تاتنهام، در این فصل بارها اعلام کرده که گرت بیل فروشی نیست اما این مسئله نیز نمی تواند فرگوسن را برای ارائه پیشنهاد برای خرید این ستاره ولزی منصرف کند.

منایع نزدیک به بیل گفته اند او بی میل نیست که به اولدترافورد برود و در کنار قهرمان دوران کودکی اش، رایان گیگز بازی کند.





:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 25 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: